Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem freespeed??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6551" data-attributes="member: 10565"><p>Jag är en lycklig ägare av ett par freespeed. Men du får nog snabba på om du ska få tag på ett par. Jag tycker att du ska prova dom innan du köper för dom passar inte alla. </p><p> </p><p>Det är en ganska hård skida med en svängradie på ca 26 m. Så man måste åka aktivt om man inte väger så mycket, men ligger man på lite så är det bra sväng i den. Har inte provat dom i lössnö än men det är väl inte det den är gjord för. Tack vare att den är så hård och lätt tycker jag den är grymt skön att hoppa och framför allt landa med.</p><p> </p><p>Men som sagt, är du lätt bör du prova den först.</p><p> </p><p>Hoppas att detta hjälper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6551, member: 10565"] Jag är en lycklig ägare av ett par freespeed. Men du får nog snabba på om du ska få tag på ett par. Jag tycker att du ska prova dom innan du köper för dom passar inte alla. Det är en ganska hård skida med en svängradie på ca 26 m. Så man måste åka aktivt om man inte väger så mycket, men ligger man på lite så är det bra sväng i den. Har inte provat dom i lössnö än men det är väl inte det den är gjord för. Tack vare att den är så hård och lätt tycker jag den är grymt skön att hoppa och framför allt landa med. Men som sagt, är du lätt bör du prova den först. Hoppas att detta hjälper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem freespeed??
Tillbaka
Topp