Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Extrem Fusion 95 vs. Nordica Enforcer 94
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1259768" data-attributes="member: 102471"><p>Jag har testade bägge två. Iofs så är jag inte fullt funktionell just nu med ett dåligt vänster ben.</p><p></p><p>Två helt olika karaktärer på skidorna. Skulle jag ha en skida bara för pist som är i 90-100 mm så skulle jag ha en Enforcer. (Nu testade jag nästa års Enforcer iofs) men som allroundskida för att bara ha en skida med mig av dessa två så vinner Fusion 95 alla dagar, Rockern gör att skidan flyter fantastiskt i puder för sin bred och betydligt bättre än Enforcen, pistegenskapen är riktigt bra Och personligen hade jag ingen problem att ligga och carva riktigt fint med den.</p><p></p><p>När det var hårt i pisten så var Enforcen betydligt mer stabil och därför skulle jag välja den om det var 80/20 för piståkning med skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1259768, member: 102471"] Jag har testade bägge två. Iofs så är jag inte fullt funktionell just nu med ett dåligt vänster ben. Två helt olika karaktärer på skidorna. Skulle jag ha en skida bara för pist som är i 90-100 mm så skulle jag ha en Enforcer. (Nu testade jag nästa års Enforcer iofs) men som allroundskida för att bara ha en skida med mig av dessa två så vinner Fusion 95 alla dagar, Rockern gör att skidan flyter fantastiskt i puder för sin bred och betydligt bättre än Enforcen, pistegenskapen är riktigt bra Och personligen hade jag ingen problem att ligga och carva riktigt fint med den. När det var hårt i pisten så var Enforcen betydligt mer stabil och därför skulle jag välja den om det var 80/20 för piståkning med skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Extrem Fusion 95 vs. Nordica Enforcer 94
Tillbaka
Topp