Dundermunken
Ny medlem
Extrem Justice?
Tänkte uppdatera mitt brädinnehav då det kan bli några dagar i backen i vinter, har för närvarande en extrem e-line och har varit nöjd med den, gillar den hårda brädan! Provade min svågers K2 modell ******* som va sladdrig som ett A4 papper!
Såg på extrems hemsida att man kunde få justice modell år 2007 för 2500 vilket känns ganska bra.
Någon som vet ifall den också är sladdrig som skam eller om den är bra, hård och stabil. Är 192cm och kör på en bräda som är 160 eller däromkring, go längd som man har bra kontroll på.
Annars om någon har förslag på bräda, har redan bindningar. Kravet är att den är stabil. Åker ju inte så enormt mycket så 3000-3500 är ett lagomt prisintervall.
Mvh Gustaf
Såg på extrems hemsida att man kunde få justice modell år 2007 för 2500 vilket känns ganska bra.
Någon som vet ifall den också är sladdrig som skam eller om den är bra, hård och stabil. Är 192cm och kör på en bräda som är 160 eller däromkring, go längd som man har bra kontroll på.
Annars om någon har förslag på bräda, har redan bindningar. Kravet är att den är stabil. Åker ju inte så enormt mycket så 3000-3500 är ett lagomt prisintervall.
Mvh Gustaf