Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Extrem Justice?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dundermunken" data-source="post: 454303" data-attributes="member: 86089"><p>Tänkte uppdatera mitt brädinnehav då det kan bli några dagar i backen i vinter, har för närvarande en extrem e-line och har varit nöjd med den, gillar den hårda brädan! Provade min svågers K2 modell ******* som va sladdrig som ett A4 papper! </p><p></p><p>Såg på extrems hemsida att man kunde få justice modell år 2007 för 2500 vilket känns ganska bra. </p><p></p><p>Någon som vet ifall den också är sladdrig som skam eller om den är bra, hård och stabil. Är 192cm och kör på en bräda som är 160 eller däromkring, go längd som man har bra kontroll på. </p><p></p><p>Annars om någon har förslag på bräda, har redan bindningar. Kravet är att den är stabil. Åker ju inte så enormt mycket så 3000-3500 är ett lagomt prisintervall.</p><p></p><p>Mvh Gustaf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dundermunken, post: 454303, member: 86089"] Tänkte uppdatera mitt brädinnehav då det kan bli några dagar i backen i vinter, har för närvarande en extrem e-line och har varit nöjd med den, gillar den hårda brädan! Provade min svågers K2 modell ******* som va sladdrig som ett A4 papper! Såg på extrems hemsida att man kunde få justice modell år 2007 för 2500 vilket känns ganska bra. Någon som vet ifall den också är sladdrig som skam eller om den är bra, hård och stabil. Är 192cm och kör på en bräda som är 160 eller däromkring, go längd som man har bra kontroll på. Annars om någon har förslag på bräda, har redan bindningar. Kravet är att den är stabil. Åker ju inte så enormt mycket så 3000-3500 är ett lagomt prisintervall. Mvh Gustaf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Extrem Justice?
Tillbaka
Topp