Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Opinion 98, längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cool-Hinken" data-source="post: 1086722" data-attributes="member: 156046"><p>I valet och kvalet. Har beställt ett par Extrem Opinion 98 redan nu till hösten med mitt företags logotyp. Har ett par Project 90 som är grymma som pistskida och ett par Opinion 108 charger 186 cm. Opinion 98 harjag beställt med en F12 gåbindning och tänker dels ha dem att knalla uppför berget, men även som en lite mer lekfull skida uppkörda eftermiddagar. Testade både 179 och 186 helgen som var i Åre men i rätt blöta förhållanden. Mot bakgrund av mina övriga skidor är nu frågan om jag ska ha 186 för bättre fartstabilitet eller 179 för en lite lekfullare skida. Någon som har några synpunkter? Någon som har koll på hur stor skillnad det är på 179 och 186 på hårdare snö? Jag är 180 cm och väger 75 kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cool-Hinken, post: 1086722, member: 156046"] I valet och kvalet. Har beställt ett par Extrem Opinion 98 redan nu till hösten med mitt företags logotyp. Har ett par Project 90 som är grymma som pistskida och ett par Opinion 108 charger 186 cm. Opinion 98 harjag beställt med en F12 gåbindning och tänker dels ha dem att knalla uppför berget, men även som en lite mer lekfull skida uppkörda eftermiddagar. Testade både 179 och 186 helgen som var i Åre men i rätt blöta förhållanden. Mot bakgrund av mina övriga skidor är nu frågan om jag ska ha 186 för bättre fartstabilitet eller 179 för en lite lekfullare skida. Någon som har några synpunkter? Någon som har koll på hur stor skillnad det är på 179 och 186 på hårdare snö? Jag är 180 cm och väger 75 kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Opinion 98, längd?
Tillbaka
Topp