Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
extrem opinon eller butcher's hook 115?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="siggepigge" data-source="post: 1046153" data-attributes="member: 122486"><p>Försöker hitta nytt alt till mina butcher's 125 av första årsmodellen (grym grafik-älskar kötthooken!). Så antingen ett par bh 115 mod 13 som jag sett går att få tag på eller ett par opinon. Mest ute efter att komma ner lite i vikt för toppturer och skinnande. Kör löst o djupt så ofta det går. Annars gick 125orna toppen i det japanska pudret...och sjukt nog även i pist om inte is. Kör ntn setup.</p><p></p><p>Förlsag/åsiker?</p><p>//Mathias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="siggepigge, post: 1046153, member: 122486"] Försöker hitta nytt alt till mina butcher's 125 av första årsmodellen (grym grafik-älskar kötthooken!). Så antingen ett par bh 115 mod 13 som jag sett går att få tag på eller ett par opinon. Mest ute efter att komma ner lite i vikt för toppturer och skinnande. Kör löst o djupt så ofta det går. Annars gick 125orna toppen i det japanska pudret...och sjukt nog även i pist om inte is. Kör ntn setup. Förlsag/åsiker? //Mathias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
extrem opinon eller butcher's hook 115?
Tillbaka
Topp