Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Patriot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TSvensson" data-source="post: 467076" data-attributes="member: 78516"><p>Ger den här tråden ett sista försök: </p><p></p><p>Jag söker info från er som åkt på antingen årets lr fjolårets. ( samma skida om jag förstått de hela rätt?) Har sökt runt här på forum/recensioner men tycker det är tunt med ordentliga synpunkter på de senaste årens modeller.</p><p></p><p> Vad jag har förståt så har Extrem överlag gått framåt en hel del på senare år?</p><p></p><p></p><p>Bor i dom södra delarna av landet så har nästan inga möjligheter att prova själv.</p><p></p><p> tacksam för svar</p><p></p><p>MvH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TSvensson, post: 467076, member: 78516"] Ger den här tråden ett sista försök: Jag söker info från er som åkt på antingen årets lr fjolårets. ( samma skida om jag förstått de hela rätt?) Har sökt runt här på forum/recensioner men tycker det är tunt med ordentliga synpunkter på de senaste årens modeller. Vad jag har förståt så har Extrem överlag gått framåt en hel del på senare år? Bor i dom södra delarna av landet så har nästan inga möjligheter att prova själv. tacksam för svar MvH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Patriot
Tillbaka
Topp