Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem Superswede
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kimaeh" data-source="post: 493416" data-attributes="member: 40774"><p>Hejsan alla glada jibbers och ni andra!</p><p></p><p></p><p>Jag har fått ett erbjudande av extrem att köpa deras Extrem Superswede twintip för inköpspris med egen design på för utan extra kostnad då jag kom trea i deras design-tävling.</p><p>Min fråga till er nu är vad ni tycker om denna skida, är det en schysst twintip för ett bra pris. Ge lite ris och ros om den. </p><p>Den finns dock bara som längst i 175cm och jag är 182cm, är detta för kort för mig? iofs är det en smaksak, men alltid kul med lite reflektioner från andras sidor.</p><p></p><p></p><p>/J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kimaeh, post: 493416, member: 40774"] Hejsan alla glada jibbers och ni andra! Jag har fått ett erbjudande av extrem att köpa deras Extrem Superswede twintip för inköpspris med egen design på för utan extra kostnad då jag kom trea i deras design-tävling. Min fråga till er nu är vad ni tycker om denna skida, är det en schysst twintip för ett bra pris. Ge lite ris och ros om den. Den finns dock bara som längst i 175cm och jag är 182cm, är detta för kort för mig? iofs är det en smaksak, men alltid kul med lite reflektioner från andras sidor. /J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem Superswede
Tillbaka
Topp