Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem Superswede
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 493418" data-attributes="member: 53337"><p>den är en bra twintip! den är ganska lätt och styv, funkar bra i hopp och park!</p><p></p><p>det är väl deras absoluta parkskida kan man säga.</p><p></p><p>jag körde på deras villain förra året, som 187 cm lång och nästan 90 kilo så var den för klen för mig.. jag skulle heldre haft en supersweede!</p><p></p><p>det blir ungefär samma längdskillnad för dig å din skida som för mig och min, jag hade 178 och är 187, så det ska nog inte vara några problem! men visst är de skönare med längre skidor!</p><p></p><p>hoppas du kommer på hur du vill göra!</p><p>lycka till <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 493418, member: 53337"] den är en bra twintip! den är ganska lätt och styv, funkar bra i hopp och park! det är väl deras absoluta parkskida kan man säga. jag körde på deras villain förra året, som 187 cm lång och nästan 90 kilo så var den för klen för mig.. jag skulle heldre haft en supersweede! det blir ungefär samma längdskillnad för dig å din skida som för mig och min, jag hade 178 och är 187, så det ska nog inte vara några problem! men visst är de skönare med längre skidor! hoppas du kommer på hur du vill göra! lycka till :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem Superswede
Tillbaka
Topp