Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem Superswede
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kimaeh" data-source="post: 494394" data-attributes="member: 40774"><p>aha det är rätt så gamla bilder i albumet får uppdatera någon gång. Jag får ta mig en funderare.. 175 cm är ju inte så mycket kortare än vad jag är lång och de jag har nu är 169cm och dom duger bra måste jag säga, det är knepígt det här. Är så sugen på egen-designade också , hade varit sjukt fett i backen.. specielt då det matchar outfiten! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kimaeh, post: 494394, member: 40774"] aha det är rätt så gamla bilder i albumet får uppdatera någon gång. Jag får ta mig en funderare.. 175 cm är ju inte så mycket kortare än vad jag är lång och de jag har nu är 169cm och dom duger bra måste jag säga, det är knepígt det här. Är så sugen på egen-designade också , hade varit sjukt fett i backen.. specielt då det matchar outfiten! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem Superswede
Tillbaka
Topp