Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Sweet O jämfört med Extrem Patriot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 410804" data-attributes="member: 28198"><p>Nu har jag tid att utveckla mina åsikter i frågan mera! </p><p>Personligen skulle jag inte köpa ett par renodlade pistlagg att kombinera med mantran då min högst egna åsikt är att det är just i pist mantran har sin styrka. Gillar även mantran i slask och uppkört. Men som puderskida har den svagheter. Bara åkt pist med patriot och där var den superkul. </p><p>Har man en bra pistskida köper iallafall inte jag ett par mantra eller för den delen patriot för att ha i lössnö. Då går jag istället upp minst 10 mm i bredd och letar efter en skida med mer "spetsflyt".</p><p></p><p>Om jag jämför mina åk med sweet O och patriot så tycker inte jag att det finns någon anledning att välja sweet o framför patriot. Patriot går lika bra i pist och har lite mera allsidig radie.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 410804, member: 28198"] Nu har jag tid att utveckla mina åsikter i frågan mera! Personligen skulle jag inte köpa ett par renodlade pistlagg att kombinera med mantran då min högst egna åsikt är att det är just i pist mantran har sin styrka. Gillar även mantran i slask och uppkört. Men som puderskida har den svagheter. Bara åkt pist med patriot och där var den superkul. Har man en bra pistskida köper iallafall inte jag ett par mantra eller för den delen patriot för att ha i lössnö. Då går jag istället upp minst 10 mm i bredd och letar efter en skida med mer "spetsflyt". Om jag jämför mina åk med sweet O och patriot så tycker inte jag att det finns någon anledning att välja sweet o framför patriot. Patriot går lika bra i pist och har lite mera allsidig radie. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Sweet O jämfört med Extrem Patriot
Tillbaka
Topp