Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem till Telis.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="telis-tompa" data-source="post: 55936" data-attributes="member: 36319"><p>Tjena.</p><p></p><p>Jag är rätt så ny på telisåkningen så jag tänkte höra om det är någon som vet om det funkar att åka telis med Extrems Freek skida....</p><p></p><p>Jag åker enbart i sverige och mestadels i åre/vemdalen och kittelfjäll. Är sugen på att testa en friåkningsskida som gärna funkar bra i pist, hopp och en del utanför backan.</p><p>Jag väger 85 kg och är 180 cm lång.</p><p></p><p>Tacksam för hjälp och förslag.</p><p>/ Tompa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="telis-tompa, post: 55936, member: 36319"] Tjena. Jag är rätt så ny på telisåkningen så jag tänkte höra om det är någon som vet om det funkar att åka telis med Extrems Freek skida.... Jag åker enbart i sverige och mestadels i åre/vemdalen och kittelfjäll. Är sugen på att testa en friåkningsskida som gärna funkar bra i pist, hopp och en del utanför backan. Jag väger 85 kg och är 180 cm lång. Tacksam för hjälp och förslag. / Tompa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem till Telis.
Tillbaka
Topp