Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem villain Mot K2 Disorderly
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eLindkvist" data-source="post: 487989" data-attributes="member: 78745"><p>Tjena ! </p><p></p><p>Jag skulle vilja veta eran åsikt på vilken skida jag ska köpa emellan Extrem villain och K2 disorderly , om ni tycker någon annan än dessa två så säg till.( Vill ha en rätt så mjuk och lätt skida pga att jag väger rätt lite osv.)</p><p>Jag är ca 170-174 och väger 62 kg, jag har åkt så länge jag kan minnas och har alltid dragits lite extra till parken. I år kommer jag åka endast park med polarna, men när jag drar till fjällen osv kommer det att bli varierat , tex pist,puder och park.</p><p>Jag vill ha en skida kring 4 tusen trakten som passar mest till park åkning. Är som sagt en medel god åkare, kör det mesta men inte de flesta tricks <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt="(:" title="Smile (:" data-smilie="1"data-shortname="(:" /></p><p></p><p>Tack för er hjälp och åsikt =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eLindkvist, post: 487989, member: 78745"] Tjena ! Jag skulle vilja veta eran åsikt på vilken skida jag ska köpa emellan Extrem villain och K2 disorderly , om ni tycker någon annan än dessa två så säg till.( Vill ha en rätt så mjuk och lätt skida pga att jag väger rätt lite osv.) Jag är ca 170-174 och väger 62 kg, jag har åkt så länge jag kan minnas och har alltid dragits lite extra till parken. I år kommer jag åka endast park med polarna, men när jag drar till fjällen osv kommer det att bli varierat , tex pist,puder och park. Jag vill ha en skida kring 4 tusen trakten som passar mest till park åkning. Är som sagt en medel god åkare, kör det mesta men inte de flesta tricks (: Tack för er hjälp och åsikt =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem villain Mot K2 Disorderly
Tillbaka
Topp