Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem villain Mot K2 Disorderly
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mistersedin" data-source="post: 488169" data-attributes="member: 87658"><p>Jag tänkte också på exakt samma sak förrut, men nu har jag bestämt mig för K2 extreme. Disorderly är en väldigt tung och stadig skida. Det behövs mycket kraft i åkaren! Detsuttom är dom helsymetriska (lika breda fram,mitten och bak) vilket gör det svårt att åka offpist. Grymt snygga under och på avansidan.</p><p></p><p>Villain tycker jag inte är så snygga, fast undersidan är najs! Dom är väldigt mjuka och lätta, men funkar nog inte så bra på stora bigjumps, om du landar med lite bakåtvikt så går det åt pipan. Villain verkar ioförsej sjukt bra!</p><p></p><p>Fast jag bestämde mig för K2 extreme eftersom dom är grymma i offpisten och riktigt bra parkskidor, snygg design. Designen är enkel svart, vilket blir lätt att sätta klistermärken så det blir snyggt. Detsuttom åker ju PK hunder omkring med dom och kör galet bra. Vann ju winterjam på K2 extreme tillexempel. De kostar en tusenlapp mer men det är det värt!</p><p></p><p>Jäklar vad mycket text det blev , hoppas ni pallade läsa :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mistersedin, post: 488169, member: 87658"] Jag tänkte också på exakt samma sak förrut, men nu har jag bestämt mig för K2 extreme. Disorderly är en väldigt tung och stadig skida. Det behövs mycket kraft i åkaren! Detsuttom är dom helsymetriska (lika breda fram,mitten och bak) vilket gör det svårt att åka offpist. Grymt snygga under och på avansidan. Villain tycker jag inte är så snygga, fast undersidan är najs! Dom är väldigt mjuka och lätta, men funkar nog inte så bra på stora bigjumps, om du landar med lite bakåtvikt så går det åt pipan. Villain verkar ioförsej sjukt bra! Fast jag bestämde mig för K2 extreme eftersom dom är grymma i offpisten och riktigt bra parkskidor, snygg design. Designen är enkel svart, vilket blir lätt att sätta klistermärken så det blir snyggt. Detsuttom åker ju PK hunder omkring med dom och kör galet bra. Vann ju winterjam på K2 extreme tillexempel. De kostar en tusenlapp mer men det är det värt! Jäklar vad mycket text det blev , hoppas ni pallade läsa :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem villain Mot K2 Disorderly
Tillbaka
Topp