Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem villain Mot K2 Disorderly
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-rockner" data-source="post: 488184" data-attributes="member: 74169"><p>Först och främt, Extrem villian är en aning överhypad. Den är alldeles för mjuk för att ta stora landningar och en polares villians stålkanter släppte igår. Och det var 2 andra dagen för honom på den. Den är för mjuk och borde köras av nybörjare. Kolla priset på Villian bara där talar den om att den inte är någon superskida. Men den är ju långt ifrån värdelös! </p><p></p><p>Eftersom den är mjuk så är den anpassad till lätta åkare som också åker rätt lätt. </p><p>Disorderly är ju en kraftfull skida för den tyngre och den som åker snabbare. </p><p></p><p>Personligen tycker jag inte att du ska ta någon av dessa skidor. Jag tycker du borde sattsa på völkl ledge , salomon suspect , atomic Punx. De är bra skidor som funkar lite här och var. Och som mistersedin sa så är ju k2 extreme och passande för dina behov.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-rockner, post: 488184, member: 74169"] Först och främt, Extrem villian är en aning överhypad. Den är alldeles för mjuk för att ta stora landningar och en polares villians stålkanter släppte igår. Och det var 2 andra dagen för honom på den. Den är för mjuk och borde köras av nybörjare. Kolla priset på Villian bara där talar den om att den inte är någon superskida. Men den är ju långt ifrån värdelös! Eftersom den är mjuk så är den anpassad till lätta åkare som också åker rätt lätt. Disorderly är ju en kraftfull skida för den tyngre och den som åker snabbare. Personligen tycker jag inte att du ska ta någon av dessa skidor. Jag tycker du borde sattsa på völkl ledge , salomon suspect , atomic Punx. De är bra skidor som funkar lite här och var. Och som mistersedin sa så är ju k2 extreme och passande för dina behov. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem villain Mot K2 Disorderly
Tillbaka
Topp