Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem villain Mot K2 Disorderly
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eLindkvist" data-source="post: 488410" data-attributes="member: 78745"><p>Skriver en liten till fråga i denna tråd istället för att göra en ny. Jag skulle vilja ha folk som har åkt/ provåkt (andra får också) lägga sin åsikt om Salomon suspect. Om hur den är i parken/pisten om den är skön att hoppa med för hård eller mjuk , ja allt !</p><p>Väldigt tacksam för svar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt="(:" title="Smile (:" data-smilie="1"data-shortname="(:" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eLindkvist, post: 488410, member: 78745"] Skriver en liten till fråga i denna tråd istället för att göra en ny. Jag skulle vilja ha folk som har åkt/ provåkt (andra får också) lägga sin åsikt om Salomon suspect. Om hur den är i parken/pisten om den är skön att hoppa med för hård eller mjuk , ja allt ! Väldigt tacksam för svar (: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem villain Mot K2 Disorderly
Tillbaka
Topp