Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem villain Mot K2 Disorderly
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mackans" data-source="post: 488757" data-attributes="member: 87283"><p>hej lånar tråden lite snabbt bara, har hittat förra årets Armada AR6 utna bindning för 2795kr på skidbutiken.com <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Är det ett bra pris för den skidan? Sen isf vilken bindning rekommenderar ni att köpa till?</p><p></p><p>Anledningen till att jag posta den här är för att även jag är en medelgod åkare som vill kunna åka park med polare men även ha en hyfsat bra skida i pisten.</p><p></p><p>En annan bra grej att veta är ju om skidbutiken.com är en bra sida? någon som handlat där förr? pålitliga och snabba?</p><p></p><p>MVH Markus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mackans, post: 488757, member: 87283"] hej lånar tråden lite snabbt bara, har hittat förra årets Armada AR6 utna bindning för 2795kr på skidbutiken.com :) Är det ett bra pris för den skidan? Sen isf vilken bindning rekommenderar ni att köpa till? Anledningen till att jag posta den här är för att även jag är en medelgod åkare som vill kunna åka park med polare men även ha en hyfsat bra skida i pisten. En annan bra grej att veta är ju om skidbutiken.com är en bra sida? någon som handlat där förr? pålitliga och snabba? MVH Markus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem villain Mot K2 Disorderly
Tillbaka
Topp