Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem Villan eller Salomon Suspect?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VillHaEnAstonMartin" data-source="post: 937333" data-attributes="member: 125920"><p>Hej jag har kollat runt på lite olika skidor och två stycken har jag fattat tycke för<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Som det står i rubriken så lyder frågan Extrem Villan eller Salomon Suspect?</p><p>Jag är en bra åkare och hade tänkt att satsa lite mer på jibb resten av denna säsong.</p><p>De trick jag hade tänkt göra är back, lincon, 360, 540, 720 samt rails<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Jag väger 57kg och är 174 cm lång. Jag tänkte köpa 171 cm i skid längd eftersom att jag har prövat brorsas 177 Line Afterbang och de kändes riktigt bra men något långa<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Vill gärna hör vad ni tycker och vilken ni tycker att jag ska gå på<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VillHaEnAstonMartin, post: 937333, member: 125920"] Hej jag har kollat runt på lite olika skidor och två stycken har jag fattat tycke för:) Som det står i rubriken så lyder frågan Extrem Villan eller Salomon Suspect? Jag är en bra åkare och hade tänkt att satsa lite mer på jibb resten av denna säsong. De trick jag hade tänkt göra är back, lincon, 360, 540, 720 samt rails:) Jag väger 57kg och är 174 cm lång. Jag tänkte köpa 171 cm i skid längd eftersom att jag har prövat brorsas 177 Line Afterbang och de kändes riktigt bra men något långa:) Vill gärna hör vad ni tycker och vilken ni tycker att jag ska gå på:) Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem Villan eller Salomon Suspect?
Tillbaka
Topp