Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem vs. Hendryx?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilshannes2" data-source="post: 860794" data-attributes="member: 94916"><p>Åh, jag var rädd att få "jobba på tekniken" som svar ingvar. Jag har inga problem med att köra skidorna som "de vill", jag vill dock stundtals kunna variera min åkning mer än vad jag upplever att de gör. </p><p>Men allt det är en bisats till frågan som jag inte ens är helt säker på.</p><p>Hendryx och extrem görs som bekant på samma plats. Med flera modeller som påminnes starkt om varandra med en tillsynes lik idé. Vad skiljer dem åt? </p><p>Olika ambition, kvalitet eller inriktning?</p><p>Gynnar dem olika åkningstyper?</p><p>Etc.</p><p>Det var frågan:-P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilshannes2, post: 860794, member: 94916"] Åh, jag var rädd att få "jobba på tekniken" som svar ingvar. Jag har inga problem med att köra skidorna som "de vill", jag vill dock stundtals kunna variera min åkning mer än vad jag upplever att de gör. Men allt det är en bisats till frågan som jag inte ens är helt säker på. Hendryx och extrem görs som bekant på samma plats. Med flera modeller som påminnes starkt om varandra med en tillsynes lik idé. Vad skiljer dem åt? Olika ambition, kvalitet eller inriktning? Gynnar dem olika åkningstyper? Etc. Det var frågan:-P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem vs. Hendryx?
Tillbaka
Topp