Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extremåkare se hit!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 92650"><p>Skidor Salomon 1080 -05 6000 kr inklusive bindning!</p><p></p><p>Scott stavar 400 kr</p><p></p><p>Hjälm pro-tec 900 kr</p><p></p><p>Kläder Helly Hansen jacka 3000 kr</p><p></p><p>Kläder Helly Hansen byxa 2000 kr</p><p></p><p>Pjux: Atomic ca 3000 kr</p><p></p><p>Ortovox spade 600 kr</p><p></p><p>Goggles Oakley A-frame 600 kr i Serre Chevalier</p><p></p><p>Ryggplatta 500 kr</p><p></p><p>Skulle pröjsa ca 6000 tusen för skidor, eftersom det är det viktigaste och man kan ha dom minst 2 år.</p><p></p><p>Jag kör med Helly Hansen för tycker dom har en otrolig kvalitet och håller enormt bra!</p><p></p><p>Och efter mina skidor har Salomon varit bäst. Håller, fina, sköna!</p><p></p><p>Utrustningen jag har kör jag med i ca 2-3 år! bror lite på vad det är för sak!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 92650"] Skidor Salomon 1080 -05 6000 kr inklusive bindning! Scott stavar 400 kr Hjälm pro-tec 900 kr Kläder Helly Hansen jacka 3000 kr Kläder Helly Hansen byxa 2000 kr Pjux: Atomic ca 3000 kr Ortovox spade 600 kr Goggles Oakley A-frame 600 kr i Serre Chevalier Ryggplatta 500 kr Skulle pröjsa ca 6000 tusen för skidor, eftersom det är det viktigaste och man kan ha dom minst 2 år. Jag kör med Helly Hansen för tycker dom har en otrolig kvalitet och håller enormt bra! Och efter mina skidor har Salomon varit bäst. Håller, fina, sköna! Utrustningen jag har kör jag med i ca 2-3 år! bror lite på vad det är för sak! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extremåkare se hit!!
Tillbaka
Topp