Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extreme Factory 102 som allround skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jerkerforss" data-source="post: 1328164" data-attributes="member: 171087"><p>Jag tänkte ersätta mina Black Crows Camox freebird med ett ar lite bredare och lite mer kraftfull skida. Kör vid sidan av BC skidorna på Extremes Formula 88 som jag älskar.</p><p></p><p>nu ville jag komplettera dessa med en kraftfull skida som jag även kan topptura lite på. våra ordinarie toppturer är typ ganska liftnära och sällan mer än 1000hm per dag.</p><p></p><p>Vad tror ni om Factory 102? eller har någon ett annat bättre alternativ? jag vill kunna använda dem i pisten när det är riktigt uppkört samt offpist när det bjuds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jerkerforss, post: 1328164, member: 171087"] Jag tänkte ersätta mina Black Crows Camox freebird med ett ar lite bredare och lite mer kraftfull skida. Kör vid sidan av BC skidorna på Extremes Formula 88 som jag älskar. nu ville jag komplettera dessa med en kraftfull skida som jag även kan topptura lite på. våra ordinarie toppturer är typ ganska liftnära och sällan mer än 1000hm per dag. Vad tror ni om Factory 102? eller har någon ett annat bättre alternativ? jag vill kunna använda dem i pisten när det är riktigt uppkört samt offpist när det bjuds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extreme Factory 102 som allround skida?
Tillbaka
Topp