Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrems nya fatskies
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kylie" data-source="post: 18251" data-attributes="member: 15299"><p>Det var ju kul att det blev sån uppståndelse över mitt lilla inlägg. Det brukar ju bli så när det handlar om tjejer och killar. Jag vet oxå att pinuppan är klassisk etc. etc. Det enda jag säger är att jag inte skulle vilja ha en på MIN skida. Varken manlig eller kvinnlig, och det verkar finnas en del som håller med. Men det är ju risker man får ta som företag. Tack, johan, för ditt svar. Jag tycker att extrem har grymt snygg design på det mesta, och jag tror att de kan fortsätta med nya ascoola ideer även utan denna lilla association till andra världskriget. Är det förresten "coolt". Jag tycker inte att några krig är coola, mest tragiska. Är det för att jag är tjej som jag tycker så, eller? Jag förstår oxå att skidan inte har tjejer som sin målgrupp, men varför hålla på och dela in skidåkare i tjejer och killar mer än nödvändigt. Det finns många tjejer som är stora och tunga, och många killar som är små och lätta. Smaken är som baken både hos killar och tjejer. Det är trist med ramar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kylie, post: 18251, member: 15299"] Det var ju kul att det blev sån uppståndelse över mitt lilla inlägg. Det brukar ju bli så när det handlar om tjejer och killar. Jag vet oxå att pinuppan är klassisk etc. etc. Det enda jag säger är att jag inte skulle vilja ha en på MIN skida. Varken manlig eller kvinnlig, och det verkar finnas en del som håller med. Men det är ju risker man får ta som företag. Tack, johan, för ditt svar. Jag tycker att extrem har grymt snygg design på det mesta, och jag tror att de kan fortsätta med nya ascoola ideer även utan denna lilla association till andra världskriget. Är det förresten "coolt". Jag tycker inte att några krig är coola, mest tragiska. Är det för att jag är tjej som jag tycker så, eller? Jag förstår oxå att skidan inte har tjejer som sin målgrupp, men varför hålla på och dela in skidåkare i tjejer och killar mer än nödvändigt. Det finns många tjejer som är stora och tunga, och många killar som är små och lätta. Smaken är som baken både hos killar och tjejer. Det är trist med ramar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrems nya fatskies
Tillbaka
Topp