Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrems nya fatskies
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lex" data-source="post: 18255" data-attributes="member: 10595"><p>grafik aer ju viktigt och saa (sarkasm) men aer det verkligen saa att man vill ha en skida som naagon annan skapat? sjaelv skulle jag om jag fick vaelja goera som Robban och goera en egen. jag menar det vore vael kul om jag aakte paa en skida som det stog "Lexs" Pheta Pro-model" paa. vad jag vill ha sagt aer attmed lite list, estetiskt kunande, papper och inslags plast (helst inte glad pack) saa kan man ju fan faa vilken grafik man vill paa sin skida. om det nu aer saa att man vill ha porr (nae nae, jag menar inte naagon snaell liten pin-up flicka utan tyska, tjocka, laeder beklaedda damer med strapp-ons) eller om man vill ha naagot annat snyggt (loggan paa Fernet?) saa kan man ju klaemma paa det sjaelv paa skidan. Chip! hej och vaelkomna till Hajk. i dag skall vi tala om design men inte vilken design som helst utan grafisk design......lixom.</p><p></p><p>vi ses i baren, Mcdonalds, Man Citys hemma matcher eller naagon annan stans daer jag ligger paa golvet.</p><p></p><p>Lex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lex, post: 18255, member: 10595"] grafik aer ju viktigt och saa (sarkasm) men aer det verkligen saa att man vill ha en skida som naagon annan skapat? sjaelv skulle jag om jag fick vaelja goera som Robban och goera en egen. jag menar det vore vael kul om jag aakte paa en skida som det stog "Lexs" Pheta Pro-model" paa. vad jag vill ha sagt aer attmed lite list, estetiskt kunande, papper och inslags plast (helst inte glad pack) saa kan man ju fan faa vilken grafik man vill paa sin skida. om det nu aer saa att man vill ha porr (nae nae, jag menar inte naagon snaell liten pin-up flicka utan tyska, tjocka, laeder beklaedda damer med strapp-ons) eller om man vill ha naagot annat snyggt (loggan paa Fernet?) saa kan man ju klaemma paa det sjaelv paa skidan. Chip! hej och vaelkomna till Hajk. i dag skall vi tala om design men inte vilken design som helst utan grafisk design......lixom. vi ses i baren, Mcdonalds, Man Citys hemma matcher eller naagon annan stans daer jag ligger paa golvet. Lex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrems nya fatskies
Tillbaka
Topp