Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extremt bra dag !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robintrolin" data-source="post: 403706" data-attributes="member: 47011"><p>Det är samma för mig. Skidåkningen, eller vad det nu är, måste verkligen vara jävligt roligt också måste man få in känslan för att det ska gå bra. Annars går det bara åt helvete. </p><p>En sak jag brukar göra när jag "fått in lite flow" är att nöta dom nya tricken jag just satt tills jag känner mig så pissigt less på dom. DÅ brukar jag klara av dom, exempelvis dagen efter, utan några problem</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robintrolin, post: 403706, member: 47011"] Det är samma för mig. Skidåkningen, eller vad det nu är, måste verkligen vara jävligt roligt också måste man få in känslan för att det ska gå bra. Annars går det bara åt helvete. En sak jag brukar göra när jag "fått in lite flow" är att nöta dom nya tricken jag just satt tills jag känner mig så pissigt less på dom. DÅ brukar jag klara av dom, exempelvis dagen efter, utan några problem [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extremt bra dag !
Tillbaka
Topp