Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Extremt dåligt i whistler.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 430261" data-attributes="member: 59533"><p>Total jävla skandal skulle jag säga. Jag blev så förbannad idag så jag fan är nära att spränga intrawest högkontor. Kunde dom inte väntat med att börja bygga den där jävla peak-to-peak skiten tills berget stänger på allvar. 3 juni eller vad det är. Nu kommer man heller inte kunna sitta i barnparken och sola och dricka öl som vanlig för hela den jävla sidan är stängd på berget. Jag snackade med parkkillarna idag och de sa att de skulle bygga features hela vägen från toppen av jearsey cream till botten, men ändå... Det duger fan inte. XL parken måste ju för fan vara öppen. Det är ju det Whistler vart känt för! Nu för tiden är de mest kända för att stänga ner allt som inte är jätte-vinstgivande. Ägaren är en gammal revisor och ingen skidåkare själv. Kanske ligger problemet där. Men främst att de vill suga ut varenda jävla dollar i vinst på åkarnas bekostnad. </p><p></p><p>Nu får man heller inte åka ner till byn utan måste downloada sig ner i gondolen!!! Helt jävla bisarrt! Detta för att det va tvungen att bygga en väg upp för lastbilar tvärs över hela jävla berget istället för att ta det vid sidan om. </p><p></p><p>7th heaven kommer vara öppet ENBART på helger (som förra året). Så ja.....åkningen som finns är under jeasey cream och glacier express. Inte ens släpliften upp till toppen för att kunna ut och tura är öppen. Jävla helvetes fan jag blir så arg. </p><p></p><p>Fruktansvärt barnsligt inlägg jag vet men jag får spel. Ska vi demonstrera eller vad fan ska till? Civil olydnad? Ska vi ses på torget och kasta lite sten vid sju?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 430261, member: 59533"] Total jävla skandal skulle jag säga. Jag blev så förbannad idag så jag fan är nära att spränga intrawest högkontor. Kunde dom inte väntat med att börja bygga den där jävla peak-to-peak skiten tills berget stänger på allvar. 3 juni eller vad det är. Nu kommer man heller inte kunna sitta i barnparken och sola och dricka öl som vanlig för hela den jävla sidan är stängd på berget. Jag snackade med parkkillarna idag och de sa att de skulle bygga features hela vägen från toppen av jearsey cream till botten, men ändå... Det duger fan inte. XL parken måste ju för fan vara öppen. Det är ju det Whistler vart känt för! Nu för tiden är de mest kända för att stänga ner allt som inte är jätte-vinstgivande. Ägaren är en gammal revisor och ingen skidåkare själv. Kanske ligger problemet där. Men främst att de vill suga ut varenda jävla dollar i vinst på åkarnas bekostnad. Nu får man heller inte åka ner till byn utan måste downloada sig ner i gondolen!!! Helt jävla bisarrt! Detta för att det va tvungen att bygga en väg upp för lastbilar tvärs över hela jävla berget istället för att ta det vid sidan om. 7th heaven kommer vara öppet ENBART på helger (som förra året). Så ja.....åkningen som finns är under jeasey cream och glacier express. Inte ens släpliften upp till toppen för att kunna ut och tura är öppen. Jävla helvetes fan jag blir så arg. Fruktansvärt barnsligt inlägg jag vet men jag får spel. Ska vi demonstrera eller vad fan ska till? Civil olydnad? Ska vi ses på torget och kasta lite sten vid sju? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Extremt dåligt i whistler.
Tillbaka
Topp