Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Extremt dåligt i whistler.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 430439" data-attributes="member: 33313"><p>Jag blir så jävla förbannad när jag läser den här tråden.</p><p>Fyfan för människor.</p><p></p><p>Uppenbarligen är vi alla på olika nivåre. Och vi bor på olika ställen, som kan ha att göra på vad vi är på för nivå. Med nivå menar jag inte bara åkarkunskap, utan också hur mycket man kan eller vill ge för skidåkning. Tex. jobba en sommar för att kunna spendera en vinter i Whistler (i det här fallet).</p><p></p><p>Sen är det någon som tagit sig till whistler, förmodligen jobbat en del för att lyckats ta sig dit, och ger sen ett hett tips till andra på freeride och säger att det inte lever upp till förväntningarna, så som det borde vara, eller brukade vara.</p><p></p><p>Då kommer den berömda avundsjukan fram. Man får inte klaga om man har det bra, för andra har det sämre. Man får inte klaga över att behöva betala extra mycket skatt om man tjänar mer, för andra tjänar mindre. Man kan inte säga att det är dåligt i Whistler, för det är sämre i norrland. </p><p></p><p>har väl inget speciellt mål med den här tråden, men jag förstår bara inte varför folk inte kan omvandla sin avundsjuka till något lite klokare än att trycka ner folk som har det bättre. sug</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 430439, member: 33313"] Jag blir så jävla förbannad när jag läser den här tråden. Fyfan för människor. Uppenbarligen är vi alla på olika nivåre. Och vi bor på olika ställen, som kan ha att göra på vad vi är på för nivå. Med nivå menar jag inte bara åkarkunskap, utan också hur mycket man kan eller vill ge för skidåkning. Tex. jobba en sommar för att kunna spendera en vinter i Whistler (i det här fallet). Sen är det någon som tagit sig till whistler, förmodligen jobbat en del för att lyckats ta sig dit, och ger sen ett hett tips till andra på freeride och säger att det inte lever upp till förväntningarna, så som det borde vara, eller brukade vara. Då kommer den berömda avundsjukan fram. Man får inte klaga om man har det bra, för andra har det sämre. Man får inte klaga över att behöva betala extra mycket skatt om man tjänar mer, för andra tjänar mindre. Man kan inte säga att det är dåligt i Whistler, för det är sämre i norrland. har väl inget speciellt mål med den här tråden, men jag förstår bara inte varför folk inte kan omvandla sin avundsjuka till något lite klokare än att trycka ner folk som har det bättre. sug [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Extremt dåligt i whistler.
Tillbaka
Topp