Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
F2 eller Nitro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zoolander" data-source="post: 204762" data-attributes="member: 56427"><p>tjabba... ja jag vet det e tjatigt att svara på samma fråga 1000ggr, men jag har sökt litta på forumet men inte hittat ngt vettigt..</p><p></p><p>ska köpa ny bräda, har kört på burton uninc 160</p><p></p><p>vill gärna ha ngt liknande, har hittat asbilliga f2 boards, har ngn testat dessa? ngn som kan skriva en review. jag har framförallt kollat på sonicen, spin air eller real</p><p></p><p>har provat gothic och gillade den men den var inte grejt i parken, antar att jag hänger där ganska mkt.. men detta året blir det antagligen mer allround</p><p></p><p>annars e det nitros brädor.. kostar dock lite mer, men där hänger det väl mellan t1,2 misfit eller shadow!</p><p></p><p>all info uppskattas</p><p></p><p>ha det </p><p>johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zoolander, post: 204762, member: 56427"] tjabba... ja jag vet det e tjatigt att svara på samma fråga 1000ggr, men jag har sökt litta på forumet men inte hittat ngt vettigt.. ska köpa ny bräda, har kört på burton uninc 160 vill gärna ha ngt liknande, har hittat asbilliga f2 boards, har ngn testat dessa? ngn som kan skriva en review. jag har framförallt kollat på sonicen, spin air eller real har provat gothic och gillade den men den var inte grejt i parken, antar att jag hänger där ganska mkt.. men detta året blir det antagligen mer allround annars e det nitros brädor.. kostar dock lite mer, men där hänger det väl mellan t1,2 misfit eller shadow! all info uppskattas ha det johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
F2 eller Nitro
Tillbaka
Topp