Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
F2 Myst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ulew" data-source="post: 389427" data-attributes="member: 70401"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag undrar om någon har någon erfarenhet om F2 Myst. Brädan finns för en billig peng på Blue Tomato, så jag funderar på att köpa den om den passar mig.</p><p></p><p>Jag är ca 170-172 cm lång och väger ca 55 kg. Jag är relativt duktig på att åka och jag åker mest pist, men jag ska börja hoppa lite mer denna vinter.</p><p></p><p>Jag har funderat på längderna den finns i, som passar mig, 149 och 153. 153 känns lite långt, men 149 känns istället lite kort. Vilken längd skulle passa mig bäst? Jag ställer frågan allmänt, men svara gärna specifikt för F2 Myst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ulew, post: 389427, member: 70401"] Hej! Jag undrar om någon har någon erfarenhet om F2 Myst. Brädan finns för en billig peng på Blue Tomato, så jag funderar på att köpa den om den passar mig. Jag är ca 170-172 cm lång och väger ca 55 kg. Jag är relativt duktig på att åka och jag åker mest pist, men jag ska börja hoppa lite mer denna vinter. Jag har funderat på längderna den finns i, som passar mig, 149 och 153. 153 känns lite långt, men 149 känns istället lite kort. Vilken längd skulle passa mig bäst? Jag ställer frågan allmänt, men svara gärna specifikt för F2 Myst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
F2 Myst?
Tillbaka
Topp