Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
få saker kan förstöra dagen så mycket som
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="staffanottosson" data-source="post: 943823" data-attributes="member: 98957"><p>en flock med danskar som inte fattar eller lyssnar på dig som säljare,</p><p>allt stramer, men de ska ha det hårdaste som finns i pjäx väg för något jävla jon till skadeglad säljare har sagt det till någon dansk för 100 år sedan, så nu tror ju alla (nästan) att de ska ha 130-140 i flex trotts att de ej kan åka skidor eller vill ha rätt storlek, mins två-tre storlekar för stort annars kan det kvitta för det "stramer"</p><p>har även haft norbaggar med samma åsikt, men det är en annan historia jag gladerligen delar med er i ett annat inlägg, för den historian är i min värd nummer 1, å jag har jobbat med skidor i 16 år,,</p><p></p><p>tack för ordet och ursäkta alla felstavningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="staffanottosson, post: 943823, member: 98957"] en flock med danskar som inte fattar eller lyssnar på dig som säljare, allt stramer, men de ska ha det hårdaste som finns i pjäx väg för något jävla jon till skadeglad säljare har sagt det till någon dansk för 100 år sedan, så nu tror ju alla (nästan) att de ska ha 130-140 i flex trotts att de ej kan åka skidor eller vill ha rätt storlek, mins två-tre storlekar för stort annars kan det kvitta för det "stramer" har även haft norbaggar med samma åsikt, men det är en annan historia jag gladerligen delar med er i ett annat inlägg, för den historian är i min värd nummer 1, å jag har jobbat med skidor i 16 år,, tack för ordet och ursäkta alla felstavningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
få saker kan förstöra dagen så mycket som
Tillbaka
Topp