Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
få saker kan förstöra dagen så mycket som
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 943924" data-attributes="member: 63059"><p>detta har väl lite med det här att göra</p><p><a href="http://www.fis-ski.com/fr/605/611.html?sector=TM&raceid=606" target="_blank">http://www.fis-ski.com/fr/605/611.html?sector=TM&raceid=606</a></p><p>resultat fran torsdagens wc telemark sprint i Steamboat, en Danska pa 6e plats,, ser ingen svenska??? idagens sprint, ocksa den I Steamboat kom samma danska pa 3e plats, resultatet âr inte bokfört en, därför lânkar jag till torsdagens tävling</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 943924, member: 63059"] detta har väl lite med det här att göra [URL]http://www.fis-ski.com/fr/605/611.html?sector=TM&raceid=606[/URL] resultat fran torsdagens wc telemark sprint i Steamboat, en Danska pa 6e plats,, ser ingen svenska??? idagens sprint, ocksa den I Steamboat kom samma danska pa 3e plats, resultatet âr inte bokfört en, därför lânkar jag till torsdagens tävling [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
få saker kan förstöra dagen så mycket som
Tillbaka
Topp