Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
få saker kan förstöra dagen så mycket som
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oskarkarlsson" data-source="post: 943962" data-attributes="member: 57986"><p>exakt samma sak har hänt under de tre åren jag har jobbat på skiduthyrningen i Isaberg, Hestra..sånt man får räkna med när över 70% av besökarna är danskar. Men den bästa storyn har jag inte bevittnat själv, utan fått höra av en äldre kollega som var med om det någon gång under början/mitten av 00-talet. Det kom in en dansk dam modell större, som ville hyra pjäxor. Hon sitter och provar varenda pjäxmodell som finns i shoppen, allting stramar över vaden. ingenting fungerar, flertalet av modellerna är inte ens i närheten att kunna knäppas...Efter många om och men kommer min kollega på att vi faktiskt har ett gäng gamla bakstegspjäxor undangömda för de dagarna när allt är slut, och kilar och hämtar ett par..inte ens dessa går att knäppa. Det hela slutar med att man får tejpa fast bakstegspjäxan runt vaden på henne med silvertejp...Hon ska visst ha varit överlycklig att tillslut få pröva på att stå på ski!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oskarkarlsson, post: 943962, member: 57986"] exakt samma sak har hänt under de tre åren jag har jobbat på skiduthyrningen i Isaberg, Hestra..sånt man får räkna med när över 70% av besökarna är danskar. Men den bästa storyn har jag inte bevittnat själv, utan fått höra av en äldre kollega som var med om det någon gång under början/mitten av 00-talet. Det kom in en dansk dam modell större, som ville hyra pjäxor. Hon sitter och provar varenda pjäxmodell som finns i shoppen, allting stramar över vaden. ingenting fungerar, flertalet av modellerna är inte ens i närheten att kunna knäppas...Efter många om och men kommer min kollega på att vi faktiskt har ett gäng gamla bakstegspjäxor undangömda för de dagarna när allt är slut, och kilar och hämtar ett par..inte ens dessa går att knäppa. Det hela slutar med att man får tejpa fast bakstegspjäxan runt vaden på henne med silvertejp...Hon ska visst ha varit överlycklig att tillslut få pröva på att stå på ski! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
få saker kan förstöra dagen så mycket som
Tillbaka
Topp