Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Faaaan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bison" data-source="post: 38747" data-attributes="member: 16471"><p>Förra året när jag var i chamonix så ställde min kompis sin bräda på vår balkong som var ett antal våningar upp..... sen hade någon jävlel klättrat upp för hela byggnaden och snott brädan över natten... kanske man ska skylle sig själv att ställa den ute men man tror ju inte att någon klättrar upp ett antal meter för att sno en bräda... konstigt nog så vakna vi inte heller av det... men om jag hade gjort det hade jag fan kastat ner jäveln så han brutit varenda ben i kroppen!!</p><p>brädan var en salomon med några specialbindingar från salomons teståkare eller något sånt... vet inte riktigt men men... man blir så FÖRBANNAD på folk som snor... varför? varför?</p><p></p><p>// bison.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bison, post: 38747, member: 16471"] Förra året när jag var i chamonix så ställde min kompis sin bräda på vår balkong som var ett antal våningar upp..... sen hade någon jävlel klättrat upp för hela byggnaden och snott brädan över natten... kanske man ska skylle sig själv att ställa den ute men man tror ju inte att någon klättrar upp ett antal meter för att sno en bräda... konstigt nog så vakna vi inte heller av det... men om jag hade gjort det hade jag fan kastat ner jäveln så han brutit varenda ben i kroppen!! brädan var en salomon med några specialbindingar från salomons teståkare eller något sånt... vet inte riktigt men men... man blir så FÖRBANNAD på folk som snor... varför? varför? // bison. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Faaaan!
Tillbaka
Topp