Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction 3.zero 2012/2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cold" data-source="post: 981813" data-attributes="member: 115478"><p>Halloj!! ingen som testat dessa?</p><p>isf. vad är erat omdöme, gillar Faction skidors design men hur är det med funktionen?</p><p></p><p>Har själv snöat in på Völkl Katana som jag ska köra i år men men... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/prylar/skidor/2012/faction/3zero.html" target="_blank">https://www.freeride.se/prylar/skidor/2012/faction/3zero.html</a></p><p></p><p>Mvh/Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cold, post: 981813, member: 115478"] Halloj!! ingen som testat dessa? isf. vad är erat omdöme, gillar Faction skidors design men hur är det med funktionen? Har själv snöat in på Völkl Katana som jag ska köra i år men men... :) [URL]https://www.freeride.se/prylar/skidor/2012/faction/3zero.html[/URL] Mvh/Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction 3.zero 2012/2013
Tillbaka
Topp