Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction 3.zero 2012/2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supercross" data-source="post: 981832" data-attributes="member: 49234"><p>Hej. Jag har ett par Faction 3.zero 183cm 2011.</p><p>Tror inte att dom har ändrat något på senare modeller.</p><p>3. zero fanns i två versioner med och utan tip/tail rocker, jag har den med rocker.</p><p>Jag har själv inte åkt på Katanan men läst en del recensioner och talat med folk som har den.</p><p>Katanan verkar vara mer av en charger än vad 3.zero är. 3.zero är en lekfull offpist skida utan någon metall.</p><p>Fungerar ganska bra på det mesta utom is.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supercross, post: 981832, member: 49234"] Hej. Jag har ett par Faction 3.zero 183cm 2011. Tror inte att dom har ändrat något på senare modeller. 3. zero fanns i två versioner med och utan tip/tail rocker, jag har den med rocker. Jag har själv inte åkt på Katanan men läst en del recensioner och talat med folk som har den. Katanan verkar vara mer av en charger än vad 3.zero är. 3.zero är en lekfull offpist skida utan någon metall. Fungerar ganska bra på det mesta utom is. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction 3.zero 2012/2013
Tillbaka
Topp