Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction 3.zero 2012/2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cold" data-source="post: 989224" data-attributes="member: 115478"><p>Tjena! nej kommer spendera julen i Luleå :-/ hade vart nice att testa dessa iof.</p><p></p><p>PNyberg: Jo jag vet att dem är rätt snarlika, jag kommer inte köpa några 3.Zero om jag inte hittar ett par till uber bra pris, Jag kommer köra Katana denna vinter men nästa så blir det någ att komplementera med ett par fetare. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cold, post: 989224, member: 115478"] Tjena! nej kommer spendera julen i Luleå :-/ hade vart nice att testa dessa iof. PNyberg: Jo jag vet att dem är rätt snarlika, jag kommer inte köpa några 3.Zero om jag inte hittar ett par till uber bra pris, Jag kommer köra Katana denna vinter men nästa så blir det någ att komplementera med ett par fetare. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction 3.zero 2012/2013
Tillbaka
Topp