Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction Candide 3.0 20/21 vs 18/19
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1232623" data-attributes="member: 88096"><p>Svårt att bedöma hur hårt man kör men jag står på rätt snabbt på stökigt underlag med lite mindre dropp/hopp. Väger bara 70 och har passerat 50 men betydligt mer hårdkörande än jag har ju testat ut dessa. Har inte haft några problem med shift när det gäller hållbarheten. Däremot med funktionen. Först för att jag inte drog upp gålägespaken tillräckligt högt sen problem med hälhöjaren som ramlar ner när man går. Googla - finns många som haft problem med bindningen men många som också är skapligt nöjda. Finns också en tråd om detta. Den är inte felfri men skapligt hållbar verkar det som.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1232623, member: 88096"] Svårt att bedöma hur hårt man kör men jag står på rätt snabbt på stökigt underlag med lite mindre dropp/hopp. Väger bara 70 och har passerat 50 men betydligt mer hårdkörande än jag har ju testat ut dessa. Har inte haft några problem med shift när det gäller hållbarheten. Däremot med funktionen. Först för att jag inte drog upp gålägespaken tillräckligt högt sen problem med hälhöjaren som ramlar ner när man går. Googla - finns många som haft problem med bindningen men många som också är skapligt nöjda. Finns också en tråd om detta. Den är inte felfri men skapligt hållbar verkar det som. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction Candide 3.0 20/21 vs 18/19
Tillbaka
Topp