Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction Dictator 2.0, är det en bra skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1205762" data-attributes="member: 118552"><p>Hyrde ett par Faction Dictator 2.0, 179 cm för ett par år sedan. Tyckte då att det var en bra skida, stabil men även rätt kvick, gick bra i lite stökigt före med pucklar etc. Tyvärr var det ingen lössnöåkning de dagar jag hyrde dem. Min fråga är väl dels om det finns bättre skidor av samma typ nuförtiden och dels hur Factionskidan fungerar i off-pisten? Funderar på att köpa ett par 19/20 på rea nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1205762, member: 118552"] Hyrde ett par Faction Dictator 2.0, 179 cm för ett par år sedan. Tyckte då att det var en bra skida, stabil men även rätt kvick, gick bra i lite stökigt före med pucklar etc. Tyvärr var det ingen lössnöåkning de dagar jag hyrde dem. Min fråga är väl dels om det finns bättre skidor av samma typ nuförtiden och dels hur Factionskidan fungerar i off-pisten? Funderar på att köpa ett par 19/20 på rea nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction Dictator 2.0, är det en bra skida?
Tillbaka
Topp