Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction Dictator 3.0
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasclind" data-source="post: 1197020" data-attributes="member: 163486"><p>Jag köpte den här skidan för några veckor sedan av Patrik Sannes (som jobbade på Faction och konstruerade skidan) som kommenterade det testet med att de hade kört för långa skidor för deras kroppstyp. En i grunden hård och hyfsat svår skida blir ju ännu värre om man kör för lång modell.</p><p></p><p>Jag gillade ett test som skrev ungefär att man inte klagar på att en formel-1 bil saknar AC. Den är byggd för att vara bra på en sak. Samma gäller väl Dictator.</p><p></p><p>Ska köra en vecka offpist i alperna över jul och sen en vecka i Kvittfjell med familjen, återkommer med omdöme efter det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasclind, post: 1197020, member: 163486"] Jag köpte den här skidan för några veckor sedan av Patrik Sannes (som jobbade på Faction och konstruerade skidan) som kommenterade det testet med att de hade kört för långa skidor för deras kroppstyp. En i grunden hård och hyfsat svår skida blir ju ännu värre om man kör för lång modell. Jag gillade ett test som skrev ungefär att man inte klagar på att en formel-1 bil saknar AC. Den är byggd för att vara bra på en sak. Samma gäller väl Dictator. Ska köra en vecka offpist i alperna över jul och sen en vecka i Kvittfjell med familjen, återkommer med omdöme efter det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction Dictator 3.0
Tillbaka
Topp