Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction Eleven vs Chapter 116
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1063874" data-attributes="member: 49358"><p>Nu har jag inte känt på faction eleven men har testat chapter i 188. Chapter är en sjukt bra skida tycker jag. Den tål det mesta utan att kännas för tung att dra med sig. Den är rätt död men det är väntat från en skida i denna kategori. Flexet på 188 var jämt men rätt styvt.</p><p></p><p>Faction thirteen som var föregångaren till eleven var SJUUUUKT styv och gillade bara att åka i 1000km/h.....och det gör man inte i skogen. Nu verkar eleven som en snällare variant av thirteen men dess DNA lär ligga kvar där. Dock är längden 192 bättre än 198? och 188 kanske kan kännas kort när det öppnar upp? Vart ska du åka någonstans? Ska du vara i Kanada så hade jag gått för chapter 188 och alperna så tror jag mer på eleven 192...?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1063874, member: 49358"] Nu har jag inte känt på faction eleven men har testat chapter i 188. Chapter är en sjukt bra skida tycker jag. Den tål det mesta utan att kännas för tung att dra med sig. Den är rätt död men det är väntat från en skida i denna kategori. Flexet på 188 var jämt men rätt styvt. Faction thirteen som var föregångaren till eleven var SJUUUUKT styv och gillade bara att åka i 1000km/h.....och det gör man inte i skogen. Nu verkar eleven som en snällare variant av thirteen men dess DNA lär ligga kvar där. Dock är längden 192 bättre än 198? och 188 kanske kan kännas kort när det öppnar upp? Vart ska du åka någonstans? Ska du vara i Kanada så hade jag gått för chapter 188 och alperna så tror jag mer på eleven 192...? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Faction Eleven vs Chapter 116
Tillbaka
Topp