Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Faction Wednesday
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="furbo" data-source="post: 80686" data-attributes="member: 38555"><p>Hei! Jeg er fra Norge, men håper dere forstår<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Jeg kjører Telemark og vurderer kjøpe nye ski, Faction Wednesday. Selv kjører jeg mest offpist, men vil prøve meg på forskjellige enkle tricks i park.. Er da Wednesday de rette skiene for meg? Legger mest vekt på offpist.</p><p></p><p>Mvh Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="furbo, post: 80686, member: 38555"] Hei! Jeg er fra Norge, men håper dere forstår:) Jeg kjører Telemark og vurderer kjøpe nye ski, Faction Wednesday. Selv kjører jeg mest offpist, men vil prøve meg på forskjellige enkle tricks i park.. Er da Wednesday de rette skiene for meg? Legger mest vekt på offpist. Mvh Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Faction Wednesday
Tillbaka
Topp