Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Fälgar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deblanche" data-source="post: 293044" data-attributes="member: 63800"><p>Tjenare, om du ska hitta ett par billiga fälgar för den prislappen så rekomenderar jag biltema ; ) kostar typ 275kr inkl skivbromsnav. tror inte det finns så många mera återförsäljare som kan sälja billigare tyvärr.</p><p></p><p>du kanske kan lägga ut lite mera på fälgar? det är endå en vädligt viktig sak att ha på en cykel. eller?</p><p></p><p>jag köpte mina fälgar på www.chainreactioncycles.com:</p><p></p><p>det blev ett par Atomlag G.I nav med mavic 729 fälgar med dt competition ekrar och dt nipplar. 1 hjulpar gick på ca: 2500 kr, och det är riktigt schyssta hjul!!</p><p></p><p>Rekomenderar starkt att du lägger ut lite mera pengar på just ett par hjul. för det är typ nyckeln till en bra cykeltur tycker jag i alla fall..</p><p></p><p>Adda min msn om du har frågor. : viktorboklund@hotmail.com</p><p></p><p>Hare gött och lycka till. hojj</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deblanche, post: 293044, member: 63800"] Tjenare, om du ska hitta ett par billiga fälgar för den prislappen så rekomenderar jag biltema ; ) kostar typ 275kr inkl skivbromsnav. tror inte det finns så många mera återförsäljare som kan sälja billigare tyvärr. du kanske kan lägga ut lite mera på fälgar? det är endå en vädligt viktig sak att ha på en cykel. eller? jag köpte mina fälgar på www.chainreactioncycles.com: det blev ett par Atomlag G.I nav med mavic 729 fälgar med dt competition ekrar och dt nipplar. 1 hjulpar gick på ca: 2500 kr, och det är riktigt schyssta hjul!! Rekomenderar starkt att du lägger ut lite mera pengar på just ett par hjul. för det är typ nyckeln till en bra cykeltur tycker jag i alla fall.. Adda min msn om du har frågor. : viktorboklund@hotmail.com Hare gött och lycka till. hojj [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Fälgar
Tillbaka
Topp