Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fallhöjd i Sälen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ivo del Scandi" data-source="post: 1308763" data-attributes="member: 166682"><p>kan inte låta bli att fascineras över Sälen:</p><p>man hör sällan någon som tycker att stället är fantastiskt, bra eller ens billigt. Likväl är det Skandinaviens största största skidområde.</p><p></p><p>och hur funkar logistiken; nästan alla åker bil till Sälen - bilköerna på avresedagarna måste vara spektakulära? (här i Jämtland är det enorm trafik till Åre som ändå har färre bäddar och många som reser med tåg/flyg)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ivo del Scandi, post: 1308763, member: 166682"] kan inte låta bli att fascineras över Sälen: man hör sällan någon som tycker att stället är fantastiskt, bra eller ens billigt. Likväl är det Skandinaviens största största skidområde. och hur funkar logistiken; nästan alla åker bil till Sälen - bilköerna på avresedagarna måste vara spektakulära? (här i Jämtland är det enorm trafik till Åre som ändå har färre bäddar och många som reser med tåg/flyg) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Fallhöjd i Sälen?
Tillbaka
Topp