Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
fallhöjd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjulbult" data-source="post: 415444" data-attributes="member: 13199"><p>Åket från Borkafjäll ner till sjön på nordsidan som jag åkte i helgen är i varje fall ca800 fallmeter.</p><p></p><p>Å då pratar jag helisking i Kittelfjäll. Tror att åken från Marsfjället kanske ger något mer, men jag har inte full koll. Du kanske kan gå in på eniro.se eller hitta.se å försöka räkna höjdkurvor???</p><p></p><p>I Kittel kostar:</p><p>1-topp =495sek</p><p>2-toppar =895sek</p><p>3-toppar =1295sek</p><p></p><p>Sen kan man säkert förhandla fram ett bra pris om man vill göra fler lyft. Dom flyger huvudsakligen på:</p><p></p><p>Borkafjäll</p><p>Marsfjäll</p><p>Risfjäll</p><p>Dauna</p><p></p><p>Marsfjället är den högsta toppen av dessa med 1590möh, för övrigt västerbottens läns högsta berg och således den högsta toppen i södra lapplandsfjällen.</p><p></p><p>/JN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjulbult, post: 415444, member: 13199"] Åket från Borkafjäll ner till sjön på nordsidan som jag åkte i helgen är i varje fall ca800 fallmeter. Å då pratar jag helisking i Kittelfjäll. Tror att åken från Marsfjället kanske ger något mer, men jag har inte full koll. Du kanske kan gå in på eniro.se eller hitta.se å försöka räkna höjdkurvor??? I Kittel kostar: 1-topp =495sek 2-toppar =895sek 3-toppar =1295sek Sen kan man säkert förhandla fram ett bra pris om man vill göra fler lyft. Dom flyger huvudsakligen på: Borkafjäll Marsfjäll Risfjäll Dauna Marsfjället är den högsta toppen av dessa med 1590möh, för övrigt västerbottens läns högsta berg och således den högsta toppen i södra lapplandsfjällen. /JN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
fallhöjd
Tillbaka
Topp