Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
falsk marknadsföring ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jagheterfrej" data-source="post: 295667" data-attributes="member: 35118"><p>jeppenator. Det är precis vad vi gjort. DOm lyckades anställa en snubbe och det blev lite av ett skämt ändå. jag har själv jobbat där och erbjudit mig´, men dom bryr sig verkligen inte om det. och ja, de är en kille från kläppen som studerar i falun och en som jobbar på curb som är där och arbetar. Vi var där ikväll och fixade. men det är inte det som är problemet, problemet ligger i att det måste varaa en anställd som shapar hoppen, pistar landning/inrun osv. Han från kläppen gör ett väldigt bra jobb. </p><p>Det har pratats om att flytta parken i flera år, och nu äre snack om det igen. men det kommer nog itne bli det nu heller.. men men, tråkigt att det är som det är. det finns några små kids som har potential att bli duktiga, men parken gör det omöjligt. man kan själv knappt utvecklas. inget som är bra egentligen.</p><p>tråkigt att det är såhär.</p><p>vad som skulle vara bra vore ifall folk pratade ihop sig (de som fortfarande orkar bry sig) och verkligen pratade med dom. kanske bestämma möte eller liknande? hör av er isf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jagheterfrej, post: 295667, member: 35118"] jeppenator. Det är precis vad vi gjort. DOm lyckades anställa en snubbe och det blev lite av ett skämt ändå. jag har själv jobbat där och erbjudit mig´, men dom bryr sig verkligen inte om det. och ja, de är en kille från kläppen som studerar i falun och en som jobbar på curb som är där och arbetar. Vi var där ikväll och fixade. men det är inte det som är problemet, problemet ligger i att det måste varaa en anställd som shapar hoppen, pistar landning/inrun osv. Han från kläppen gör ett väldigt bra jobb. Det har pratats om att flytta parken i flera år, och nu äre snack om det igen. men det kommer nog itne bli det nu heller.. men men, tråkigt att det är som det är. det finns några små kids som har potential att bli duktiga, men parken gör det omöjligt. man kan själv knappt utvecklas. inget som är bra egentligen. tråkigt att det är såhär. vad som skulle vara bra vore ifall folk pratade ihop sig (de som fortfarande orkar bry sig) och verkligen pratade med dom. kanske bestämma möte eller liknande? hör av er isf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
falsk marknadsföring ?
Tillbaka
Topp