Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Familjeskidåkning i Norge efter jul?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1306412" data-attributes="member: 175247"><p>Halvt polarmörker och ”svinkallt” är det väl överallt i fjällen vid Jul. De norska fjällen ligger i alla fall något längre söderut än de svenska.</p><p>Jag skulle helt klart rekommendera Norefjell för er med sina långa fina nerfarter. Och också viktigt vid den årstiden är att Norefjell har fina pister (och lättillgänglig offpist) vid Bösäter liftarna som ligger i direkt söderläge.</p><p>Och du har mycket nära till Norefjell från norra Västkusten.</p><p></p><p>Röldal är också jättefin skidåkning i vacker riktigt alpin omgivning. Nerfarterna ligger i sydost läge. Men hit är det några timmar längre att köra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1306412, member: 175247"] Halvt polarmörker och ”svinkallt” är det väl överallt i fjällen vid Jul. De norska fjällen ligger i alla fall något längre söderut än de svenska. Jag skulle helt klart rekommendera Norefjell för er med sina långa fina nerfarter. Och också viktigt vid den årstiden är att Norefjell har fina pister (och lättillgänglig offpist) vid Bösäter liftarna som ligger i direkt söderläge. Och du har mycket nära till Norefjell från norra Västkusten. Röldal är också jättefin skidåkning i vacker riktigt alpin omgivning. Nerfarterna ligger i sydost läge. Men hit är det några timmar längre att köra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Familjeskidåkning i Norge efter jul?
Tillbaka
Topp