Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Familjeskidåkning i Norge efter jul?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1307139" data-attributes="member: 144594"><p>Gissar att det är ski in/out medelst rejäl stakning. Särskilt "out" tror jag att man får ta sig förbi ganska många hytter, men kanske finns det bra skidvägar. VI åkte vilse bland hytterna i det området en gång. Fråga hotellet!</p><p></p><p>Edit: Tror inte man ska räkna med ski in/out. En rescencent på booking.com skriver: "Skidbackarna kunde endast nås med bil. Busstransport inte längre möjlig trots att hotellet hade nämnt detta". Så det får nog bli att köra till Gaiastova 5 minuter bort. Det är mycket flackt uppe på detta fjäll - de bästa backarna ligger ner mot dalen. De översta gröna backarna går inte att få upp styrfart i om vinden blåser från fel håll...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1307139, member: 144594"] Gissar att det är ski in/out medelst rejäl stakning. Särskilt "out" tror jag att man får ta sig förbi ganska många hytter, men kanske finns det bra skidvägar. VI åkte vilse bland hytterna i det området en gång. Fråga hotellet! Edit: Tror inte man ska räkna med ski in/out. En rescencent på booking.com skriver: "Skidbackarna kunde endast nås med bil. Busstransport inte längre möjlig trots att hotellet hade nämnt detta". Så det får nog bli att köra till Gaiastova 5 minuter bort. Det är mycket flackt uppe på detta fjäll - de bästa backarna ligger ner mot dalen. De översta gröna backarna går inte att få upp styrfart i om vinden blåser från fel håll... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Familjeskidåkning i Norge efter jul?
Tillbaka
Topp