Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Familjeskidåkning i Norge efter jul?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1307398" data-attributes="member: 175247"><p>Menar du det som heter ”Pudderskogen” och ligger skiers right från Varden?</p><p>Det är en gles gransluttning med grön/blå lutning.</p><p>Åkte alla pisterna på den annars fina ”Vestsiden” (där Tyrihans ligger), men kunde inte se någon offpist terräng, i så fall hade man fått kryssa över alla privata hyttetomter och garageuppfarter med Porsche Taycans.</p><p></p><p>Ja, parkera nere i Gudbrandsdalen vid Olympia Express.</p><p>Fin piståkning uppe från toppen på den sidan också. Dock kan den nedre delen vara isig om de har haft störtloppsträning här, från mellanstationen och ner är pisten samma som Lillehammer OS störtloppsbana. Inte extremt brant men jobbig att åka bitvis om det är isigt.</p><p>Skuggigt och kallt förstås på eftermiddagen på den här sidan i januari.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1307398, member: 175247"] Menar du det som heter ”Pudderskogen” och ligger skiers right från Varden? Det är en gles gransluttning med grön/blå lutning. Åkte alla pisterna på den annars fina ”Vestsiden” (där Tyrihans ligger), men kunde inte se någon offpist terräng, i så fall hade man fått kryssa över alla privata hyttetomter och garageuppfarter med Porsche Taycans. Ja, parkera nere i Gudbrandsdalen vid Olympia Express. Fin piståkning uppe från toppen på den sidan också. Dock kan den nedre delen vara isig om de har haft störtloppsträning här, från mellanstationen och ner är pisten samma som Lillehammer OS störtloppsbana. Inte extremt brant men jobbig att åka bitvis om det är isigt. Skuggigt och kallt förstås på eftermiddagen på den här sidan i januari. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Familjeskidåkning i Norge efter jul?
Tillbaka
Topp