Fanatic

• Trådstartare Trådstartare EllenD
  • Start datum Start datum
E

EllenD

Guest
Fanatic
Är det någon ute i landet som åkt på en Fanatic bräda nån gång? Har fått erbjudande om att köpa en Fanatic Wanderer billigt, och tänkte höra mig lite för... Vet att dom har bra surfbrädor och att det är ett väletablerat märke inom surf... men hur är snövarianten??? / Ellen

Fanatic
om du själv inte har hört talas om dem så kanske det säger en del...

men det bästa är ju att testa sig fram och bilda sig en egen uppfattning..

personligen så skulle inte jag köpa den men det är bara jag och jag är nyprylsbög..

Fanatic
Det stämmer att de är etablerade inom surf/vindsurf/kite. Kanske inte som det bästa märket direkt, de har lite märkliga material i sina konstruktioner (och lite märkliga konstruktioner över lag), men det är en annan historia. Däremot känner jag inte till hur de är på snön. Men som Supercharger skrev, skulle jag nog också hålla mig undan den och prova nåt mer kännt märke. Men det är ju jag=)

Fanatic
Tjena,

Jag har en fanaticbräda (Score) och tycker den är skitbra. Är visserligen inte så erfaren vad gäller olika snowboardmärken, men i OS förra året var det några som körde på märket fanatic. KÖP!! =)

Fanatic
Anledning till att du inte känner Fanatics snöbrädor är att de inte har någon distributör i Sverige, i Tyskland och Österike är de rätt stora.

Wanderer är deras friåkningsbräda som är byggd mer för fart och stora svängar än trix... Om du är en duktig åkar kan det vara något för dig.

/Jonas

Fanatic
Tack för svaren! Jag har slagit till och fick min Wanderer för ynka 2500:-, alltid värt att testa!!! /Ellen

Fanatic
Hej! Jag har haft sponsor av fanatic i många år och jag måste säga att i början undrade jag att vad är det här.... Men nu när jag åkt på just fanatic wanderer i många år, vill jag inte äns byta till nåt annat märke. Fördelarna är många. Fantic wanderer är gjord av honeycomb som gör den extra lätt. Dessutom får man bra skär på den och den funderar även bra i pipan som i parken. Jag tycker att du skall köpa den, lätt! Du kommer inte att ångra dig.
De tar in i sverige i Stockholm av ett företag som heter Beli Marlin. Flera av Sveriges elit åker på fanatic och utomlands är det ett mera känt märke än i sverige. Det håller på att bli större här. :)
Hoppas du gillar den! / Hanna.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp