Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Fancytastic - Guldpjäxan 2009
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mackep" data-source="post: 534415" data-attributes="member: 51528"><p>Sjukt bra film Robin! Grymt vad du har utvecklats filmningsmässigt, sjukt snygga vinklar, grymma fokusbyten och sköna panoreringar! Blev en hel del snygga klipp med dollyn också! Åkningen var sjukt grym och alla hade fet stil vilket är viktigt! Creds till åkarna!</p><p>Låten satt som ett smäck och snacket i filmen var pricken över i:et!</p><p></p><p>Lite konstruktivt: På en del klipp t.ex 2.40 så smälte åkaren in för mycket i bakgrunden, vet att det kan vara sjukt svårt att hitta en vinkel med passande bakgrund. Och lite surt att på t.ex sw 10an(?) vid 1.48 att du klipper mitt i klippet, kanske var meningen att få lite trailerstuk på det men jag ville som se hela klippet!;D Filmen är grymt proffsigt filmad men en del fisheye vinklar kändes inte så jätte genomtänkta, men kan lätt bli så då man hajkar och håller på, dessutom var dom svarta kanterna på fisheyet enligt mig iaf lite störande men dom är ju bara och zooma bort =)</p><p></p><p>I överlag en grymt skön film som tog slut nästan för fort! 5/5</p><p></p><p>Creds Robin och lycka till i tävlingen! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mackep, post: 534415, member: 51528"] Sjukt bra film Robin! Grymt vad du har utvecklats filmningsmässigt, sjukt snygga vinklar, grymma fokusbyten och sköna panoreringar! Blev en hel del snygga klipp med dollyn också! Åkningen var sjukt grym och alla hade fet stil vilket är viktigt! Creds till åkarna! Låten satt som ett smäck och snacket i filmen var pricken över i:et! Lite konstruktivt: På en del klipp t.ex 2.40 så smälte åkaren in för mycket i bakgrunden, vet att det kan vara sjukt svårt att hitta en vinkel med passande bakgrund. Och lite surt att på t.ex sw 10an(?) vid 1.48 att du klipper mitt i klippet, kanske var meningen att få lite trailerstuk på det men jag ville som se hela klippet!;D Filmen är grymt proffsigt filmad men en del fisheye vinklar kändes inte så jätte genomtänkta, men kan lätt bli så då man hajkar och håller på, dessutom var dom svarta kanterna på fisheyet enligt mig iaf lite störande men dom är ju bara och zooma bort =) I överlag en grymt skön film som tog slut nästan för fort! 5/5 Creds Robin och lycka till i tävlingen! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Fancytastic - Guldpjäxan 2009
Tillbaka
Topp