Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
fång rem?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maxter" data-source="post: 523437" data-attributes="member: 91562"><p>Håller med. "Känns konstigt att tappa brädan när man knallar upp för backen", visst, det kan jag också tycka. Jag kan också tycka det är konstigt att lyckas köra ihjäl folk i tätbebyggda områden, eller att ramla nerför en trapp och bryta nacken. Ändå händer det. Skillnaden är att sålänge man har fångrem så kan man lätt förhindra den där katastrofen när det "konstiga" väl händer.</p><p></p><p>Är det verkligen värt att riskera folks hälsa, lemmar och t.o.m. liv för att man tycker det är jobbigt med en byt nylon runt benet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maxter, post: 523437, member: 91562"] Håller med. "Känns konstigt att tappa brädan när man knallar upp för backen", visst, det kan jag också tycka. Jag kan också tycka det är konstigt att lyckas köra ihjäl folk i tätbebyggda områden, eller att ramla nerför en trapp och bryta nacken. Ändå händer det. Skillnaden är att sålänge man har fångrem så kan man lätt förhindra den där katastrofen när det "konstiga" väl händer. Är det verkligen värt att riskera folks hälsa, lemmar och t.o.m. liv för att man tycker det är jobbigt med en byt nylon runt benet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
fång rem?
Tillbaka
Topp